piątek, 12 lipca 2013

kotlety z kurczakiem trochę inaczej.....

jutro do domu jadę....w końcu.....:D
wrzucę dziś jeszcze kotleciki z piersi kurczaka ale inaczej trochę zrobione....
na patelni 4 zgniecione ząbki czosnku + spora pokrojona cebula zeszkliłam na oliwie....
dwie piersi kurczaka pokroiłam na małe kawałki....obsypałam solą, pieprzem i papryką ostrą....
w blenderze miksowałam puszkę ciecierzycy ze sporym pęczkiem koperku i oliwą.......
dosypałam pokrojonego koperku, oczywiście kiełki rzodkiewki, 2 łyżki otrębów żytnich,szczyptę chili w płatkach,wrzuciłam jajko.....wymieszałam wszystko razem...
obtaczałam w żytniej mące z pełnego przemiału i na oliwę.......
smacznego!







Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

SAMO ZDROWIE!!! mikstura na teraz...

1 główka czosnku 2 korzenie chrzanu (lub 4 spore łyżki) 2 papryczki chili 2 cebule spory kawałek korzenia imbiru łyżka kurku...