poniedziałek, 8 lipca 2013

a jednak stało się......

Pierwszy raz od 36 lat gotować regularnie zaczęłam.....wcześniej po prostu mi się nie chciało....ale po przekroczeniu 90kg najwyższy czas się stał żeby się za siebie zabrać.....w porozumieniu ze znajomym dietetykiem (Mario szacun!) zaczęłam odżywianie wg indeksu glikemicznego, miałam jeść wszystko poniżej 35Ig...w ciągu miesiąca zleciałam 8kg, pewnie powiecie,że to mało ale rozsądne odchudzanie nie polega na szybkim zrzucaniu kg bo się skóra nie zdąży skurczyć....więc myślę,że te 8 to ok....  :-)
o blogu z moich szaleństw w kuchni myślałam od jakiegoś czasu bo po pierwsze co chwila ktoś mnie się pyta o jakieś przepisy (tak Do,to o Tobie między innymi...  :-P ) a po drugie może komuś się przydadzą te przepisy do zdrowego odżywiania....
zasady jedzenia wg Ig wrzucam w osobnej zakładce + kilka linków
więc korzystajcie do woli, proszę tylko o korygowanie ewentualne i opinie...   8-)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

SAMO ZDROWIE!!! mikstura na teraz...

1 główka czosnku 2 korzenie chrzanu (lub 4 spore łyżki) 2 papryczki chili 2 cebule spory kawałek korzenia imbiru łyżka kurku...