środa, 7 sierpnia 2013

twaróg wędzony solankowy z pomidorami i bazylią.....

na twaróg wędzony solankowy wpadłam pierwszy raz kilka mcy temu....
bardzo mi smakował, wyjadłam  łyżeczką z opakowania..;) ale już wtedy pomyślałam,że świetnie by się komponował w sałatce..... dziś kupiłam znowu z zamysłem zjedzenia go z dodatkami...;) idealny na szybką przekąskę....
jedno opakowanie twarogu, do tego wkroiłam dużego pomidora, kilka suszonych pomidorów z oleju i kilka listków bazylii.....
sól, kolorowy pieprz świeżo mielony, gałka muszkatołowa, oliwa....ilość wg uznania....
smacznego!!!




1 komentarz:

  1. Oczywiście takie rzeczy można jak najbardziej jeść i chyba każdy z nas lubi czasami eksperymentować w kuchni. Ja ostatnio poznałam cudowny przepis na brownie https://wkuchnizwedlem.wedel.pl/porady/desery-i-przekaski/jak-upiec-idealne-brownie/ i od razu wyszło mi ciasto idealne.

    OdpowiedzUsuń

SAMO ZDROWIE!!! mikstura na teraz...

1 główka czosnku 2 korzenie chrzanu (lub 4 spore łyżki) 2 papryczki chili 2 cebule spory kawałek korzenia imbiru łyżka kurku...