poniedziałek, 8 lipca 2013

wariacja z wołowiną....

chodziło za mną inne mięso niż kura.....
a że tylko wołowina w gra wchodzi więc w Inter Marche zakupiłam piękną,czerwoną....mieloną chciałam ale oczywiście nigdzie nie idzie samego dostać tylko mieszankę ze świnią....
więc miksowana był czas....
na rozgrzaną oliwę obowiązkowo najpierw dużą cebulę i czosnek,aż się zeszkliły...potem mięso....sól,pieprz,kilka płatków chili....
poddusiłam....do tego zmiksowaną czerwoną fasolę, pomidory z kartonika...i znowu dusiłam......
na koniec opakowanie kiełków z rzodkiewki i kilka szczypt otrębów mieszany na zagęszczenie...
i to na chleb graham tostowy, na to starty Grana Padano i do piekarnika....
i smacznego!
naszło mnie dzisiaj żeby jak już tostowy chleb to tosty z tego zrobić, da się, można zabrać ze sobą do pracy na przykład....
fota tylko tosta, bo MŚ zeżarł "pizzę"...:)
przepis zainspirowany przez
http://kuchennaninja.blogspot.com/2013/02/sloppy-joe-senior-bua-z-woowina-w.html



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

SAMO ZDROWIE!!! mikstura na teraz...

1 główka czosnku 2 korzenie chrzanu (lub 4 spore łyżki) 2 papryczki chili 2 cebule spory kawałek korzenia imbiru łyżka kurku...