czwartek, 8 sierpnia 2013

papryka faszerowana wątróbką....

robiłam na spróbowanie wątróbkę w sosie musztardowym, przepis jutro.....została mi jeszcze wątróbka......
naszło mnie żeby tą wątróbką coś nafaszerować....
5 wątróbek drobiowych....obtoczonych w:
mąka razowa, sól, pieprz kolorowy świeżo mielony, gałka muszkatołowa, kurkuma, chili.....
wrzuciłam na gorącą oliwę coby podsmażyć ze wszystkich stron....
podsmażoną, przestudzoną pokroiłam na mniejsze kawałki, dodałam pomidora i cebulę w kostkę pokrojoną i trochę ziół prowansalskich  i znowu na moment na patelnię.....
3 duże papryki ścięłam góry i oczyściłam z pestek....
napakowałam do nich wątróbkowego farszu i zawinęłam w folię aluminiową i wrzuciłam do piekarnika rozgrzanego do 200 stopni na 30 min.....
smacznego!!!




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

SAMO ZDROWIE!!! mikstura na teraz...

1 główka czosnku 2 korzenie chrzanu (lub 4 spore łyżki) 2 papryczki chili 2 cebule spory kawałek korzenia imbiru łyżka kurku...