niedziela, 11 sierpnia 2013

naleśniki z mąki razowej na kefirze....

uległam dzisiaj MŚowi żeby naleśniki zrobić....
w związku z tym,że nie używam mleka leję kefir zamiast..;)
jedno jajko, do tego 1,5 szklanki mąki żytniej z pełnego przemiału...
pół szklanki kefiru, pół szklanki wody( ja leję staropolankę, nie jest tak mocno gazowana)...
szczypta soli, szczypta cukru....
wymieszać,...
ja wlewałam 4 łyżki na patelnię, ale ilość się powinno dostosować do wielkości patelni..;)
podawać z czym się tylko wymyśli..;) MŚ lubi suche...;)
są bardziej syte niż zwykle naleśniki....
smacznego!!!



1 komentarz:

  1. Ostatnio również robiłam coś podobnego z mąki razowej, ale chyba niestety nie przyjęła się ona zbyt dobrze w moim domu. Może kiedyś uda mi się zrobić coś takiego co będzie smakowało moim dzieciom. Na ten moment również chętnie wykonuję dania z przepisów https://basiazsercem.pl/ które moim zdaniem są bardzo pyszne.

    OdpowiedzUsuń

SAMO ZDROWIE!!! mikstura na teraz...

1 główka czosnku 2 korzenie chrzanu (lub 4 spore łyżki) 2 papryczki chili 2 cebule spory kawałek korzenia imbiru łyżka kurku...